Освітній процес

Програмове забезпечення

Базовий компонент дошкільної освіти, що є Державним стандартом дошкільної освіти в Україні, затверджено 12 січня 2021 року. Відповідний наказ розміщено на сайті Міністерства освіти і науки України. Нова редакція документа дозволить продовжити реформу дошкільної освіти з урахуванням наступності між закладом дошкільної освіти та загальної середньої освіти.  

Наказ МОН від 12.01.2021 №33 "Про затвердження Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти) нова редакція"

Презентація "Базового компонента дошкільної освіти" (нова редакція)

Методичні рекомендації до оноленого Базового компонента дошкільної освіти

Освітня програма - це єдиний комплекс освітніх компонентів, спланованих і організованих закладом дошкільної освіти для досягнення вихованцями обов'язкових результатів навчання (набуття компетентностей), визначених Базовим компонентом дошкільної освіти. 

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА КЗДО КТ №31 КМР НА 2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК 

Реалізація Базового компонента дошкільної освіти забезпечується освітніми програмами та навчально-методичною літературою, що затверджена або рекомендована Міністерством освіти і науки України чи схвалена для використання в закладах дошкільної освіти комісією з дошкільної педагогіки та психології Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України.

У 2023/2024 навчальному році заклад дошкільної освіти працює за такими програмами:

1) комплексна освітня програма

  • "Українське дошкілля" програма розвитку дитини дошкільного віку, (авт. кол. Білан О.І, Возна Л.М., Максименко О.Л. та ін.);

2) парціальні освітні програми:

  • "України - моя Батьківщина", парціальна програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку (авт. Каплуновська О.М., Китча І.І., Палець Ю.М.);
  • "Про себе треба знати, про себе треба дбати", програма з основ здоров'я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку (авт. Лохвицька Л.В.)

Здобуття дошкільної освіти дітьми, які потребують відповідної  корекції мовного розвитку, здійснюється за окремими програмами й методиками в групах спеціального типу (логопедична). 

  • Програма розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку "Віконечко" (авт. Сак Т.В., Прохоренко Л.І., Соколова Б.Г.)
  • Програма "Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення" (авт. Трофименко Л.І.);
  • Програмно-методичний комплекс "Корекційна робота з розвитку мовлення дітей п’ятого року життя із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення" (авт. Рібцун Ю.В.);

Ознайомитися із зазначеними вище програмами та програмно-методичними комплексами можна на сайті Міністерства освіти і науки України  http://mon.gov.ua/activity/education/doshkilna/programy.htm

Дистанційне навчання

Дистанційна форма освіти – це організація освітнього процесу із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. 

Дистанційна форма навчання у закладі запроваджується тимчасово для дітей, які не відвідують ЗДО в очному режимі, на час дії воєнного стану до особливого розпорядження.  

Асинхронний режим – взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої учасники взаємодіють між собою із затримкою у часі, застосовуючи при цьому інформаційно-комунікаційні технології.

Синхронний режим – взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої всі учасники одночасно перебувають у вебсередовищі дистанційного навчання (чат, аудіо-, відео конференції, соціальні мережі тощо). Освітній процес за дистанційною форою навчання здійснюється у таких формах: онлайн-заняття; самостійна робота дітей з батьками. Заняття проводяться зі здобувачами дошкільної освіти дистанційно у синхронному та асинхронному режимі відповідно до розкладу занять. Кількість та тривалість онлайн-занять встановлюється відповідно до вимог Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів. Розклад онлайн-занять схвалюється педагогічною радою та затверджується керівником ЗДО. Всі інші заняття здійснюються в асинхронному режимі.

Режим дня

В дитячому садку
7:30-8:00 Прийом дітей, огляд, ігри
8:00-8:10 Ранкова гімнастика
8:10-8:40 Сніданок
8:40-9:00 Ігрова діяльність
9:00-10:30 Заняття (групові та індивідуальні)
10:30-12:20 Прогулянка
12:20-13:00 Обід
13:00-15:15 Сон, гігієнічні процедури
15:15-15:40 Вечеря
15:40-16:10 Ігри, індивідуальні заняття
16:10-17:30 Прогулянка, повернення додому