Програмове забезпечення
Базовий компонент дошкільної освіти, що є Державним стандартом дошкільної освіти в Україні, затверджено 12 січня 2021 року. Відповідний наказ розміщено на сайті Міністерства освіти і науки України. Нова редакція документа дозволить продовжити реформу дошкільної освіти з урахуванням наступності між закладом дошкільної освіти та загальної середньої освіти.
Презентація "Базового компонента дошкільної освіти" (нова редакція)
Методичні рекомендації до оноленого Базового компонента дошкільної освіти
Освітня програма - це єдиний комплекс освітніх компонентів, спланованих і організованих закладом дошкільної освіти для досягнення вихованцями обов'язкових результатів навчання (набуття компетентностей), визначених Базовим компонентом дошкільної освіти.
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА КЗДО КТ №31 КМР НА 2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Реалізація Базового компонента дошкільної освіти забезпечується освітніми програмами та навчально-методичною літературою, що затверджена або рекомендована Міністерством освіти і науки України чи схвалена для використання в закладах дошкільної освіти комісією з дошкільної педагогіки та психології Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України.
У 2021/2022 навчальному році заклад дошкільної освіти працює за такими програмами:
1) комплексна освітня програма
- "Українське дошкілля" програма розвитку дитини дошкільного віку, (авт. кол. Білан О.І, Возна Л.М., Максименко О.Л. та ін.);
2) парціальні освітні програми:
- "України - моя Батьківщина", парціальна програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку (авт. Каплуновська О.М., Китча І.І., Палець Ю.М.);
- "Про себе треба знати, про себе треба дбати", програма з основ здоров"я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку (авт. Лохвицька Л.В.)
Здобуття дошкільної освіти дітьми, які потребують відповідної корекції мовного розвитку, здійснюється за окремими програмами й методиками в групах спеціального типу (логопедична).
- програма "Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення" (авт. Трофименко Л.І.);
- програмно-методичний комплекс "Корекційна робота з розвитку мовлення дітей п’ятого року життя із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення" (авт. Рібцун Ю.В.);
Ознайомитися із зазначеними вище програмами та програмно-методичними комплексами можна на сайті Міністерства освіти і науки України http://mon.gov.ua/activity/education/doshkilna/programy.html
Режим дня
В дитячому садку | |
---|---|
7:30-8:00 | Прийом дітей, огляд, ігри |
8:00-8:10 | Ранкова гімнастика |
8:10-8:40 | Сніданок |
8:40-9:00 | Ігрова діяльність |
9:00-10:30 | Заняття (групові та індивідуальні) |
10:30-12:20 | Прогулянка |
12:20-13:00 | Обід |
13:00-15:15 | Сон, гігієнічні процедури |
15:15-16:15 | Ігри, індивідуальні заняття |
16:15-16:45 | Вечеря |
16:45-18:00 | Прогулянка, повернення додому |