Освітній процес

Психологічний кабінет

Педагогічне кредо:

«Поважай і розумій дитину, тоді вона відповість тобі тим же»

Проблемна тема психологічної служби навчального закладу:

Формування творчо активної особистості відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних психічних та фізичних особливостей

 Основні завдання роботи психологічної служби:

  • Профілактика і корекція відхилень в особистісному розвитку та формування навичок міжособистісної взаємодії з однолітками й дорослими;
  • Розвиток інтелектуальної сфери та пізнавальних процесів дошкільнят: пам’яті, мислення, мовлення, уваги тощо;
  • Сприяння поглибленій роботі щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховній роботі;
  • Забезпечення психолого-педагогічних умов для формування і розвитку креативної особистості дошкільника;
  • Вивчення та формування психологічної готовності дітей 6-ти річного віку до шкільного навчання.

Графік роботи практичного психолога

Понеділок 

08.00-09.00 Психогімнастика

09.00-09.30 Індивідуальне корекційне заняття

09.30-10-00 Підгрупове корекційне заняття

10.00-10-30 Підгрупове корекційне заняття

10.30-11.00 Підгрупове корекційне заняття

11.00-12.00 Консультаційна робота

Вівторок

12.00-14.00 Організаційно-методична робота

14.00-15.00 Психологіна просвіта педагогів

14.00-15.00 Консультування батьків

Середа

08.00-09.00 Психогімнастика

09.00-09.30 Індивідуальне корекційне заняття

09.30-10-00 Підгрупове корекційне заняття

10.00-10-30 Підгрупове корекційне заняття

10.30-11.00 Підгрупове корекційне заняття

11.00-12.00 Консультаційна робота

Четвер 

08.00-09.00 Організаційно-методична робота

09.00-10-30 Підгрупове корекційне заняття

10.30-11.00 Індивідуальне корекційне заняття

11.00-12.00 Консультаційна робота

П`ятниця

08.00-09.00 Психогімнастика

09.00-09.30 Індивідуальне корекційне заняття

09.30-10-00 Підгрупове корекційне заняття

10.00-10-30 Підгрупове корекційне заняття

10.30-11.00 Підгрупове корекційне заняття

11.00-12.00 Консультаційна робота

Поради психолога 

"Як відповідати на дитячі запитання"

  1. Ставтеся до запитань дитини з повагою, не відсторонюйтесь від них. Уважно слухайте дитяче запитання, намагайтеся зрозуміти, що зацікавило дитину в тому чи іншому предметі, явищі, про яке вона запитує.
  2. Давайте стислі, доступні для дитини-дошкільника відповіді, не вживайте складних для розуміння слів, мовленнєвих зворотів.
  3. Відповідь повинна не лише збагатити дитину новими знаннями, а сприяти подальшим роздумам, спостереженням.
  4. Заохочуйте самостійну розумову діяльність дитини, відповідаючи на її запитання зустрічним: «А ти як уважаєш?»
  5. Відповідаючи на запитання дитини, намагайтеся залучити її до спостереження за навколишньою дійсністю, читання, розгляду ілюстративного матеріалу.
  6. Даючи відповідь на запитання дитини, впливайте на її почуття, виховуйте гуманізм, чутливість, тактовність до оточуючих.
  7. Якщо відповідь на запитання дитини передбачає повідомлення знань, що недоступні для її розуміння, не бійтеся зауважити: «Дещо ти зараз не можеш осягнути, але коли підростеш, більше дізнаєшся і сам зможеш дати відповідь на це запитання».

Команда

Кельзікова Марія Леонідівна

Практичний психолог

Педагогічний стаж - 7 років Кваліфікаційна категорія "Спеціаліст другої категорії"

Бажаєте залишити повiдомлення?