Музично-спортивний зал
Графік роботи музичного керівника
Понеділок | Вівторок | Середа | Четвер | П`ятниця | |
Заняття |
9.00 - гр. №1 9.15 - гр. №6 9.35 - гр. №4 10.00 - гр. №3 10.30 - гр. №5 |
9.00 - гр. №4 9.30 - гр. №6 10.00 - гр. №2 10.30-11.00 індивідуальні занятття |
9.00 - гр. №1 9.30 - гр. №2 10.00 - гр. №5 10.30 - гр. №3 |
||
Розваги |
|
15.15 - логоритміка гр. №2 15.30 - логоритміка гр. №5 15.45 - гурткова робота
|
|
1,3-й тиждень 15.15 - гр. №1,2 15.30 - гр. №4,5 2,4-й тиждень 15.15 - гр. №6 16.00 - гр. №3
|
Гурток "Веселі чобітки"
Керівник гуртка
Завдання гуртка: удосконалювати вміння дітей виразно та ритмічно рухатися під музику.
Музичне виховання є органічною складовою всього освітнього процесу в дитячому садку. Воно відіграє велику роль у гармонійному розвиткові дитини. Музика допомагає дошкільникові глибше сприймати навколишнє життя, виховує любов до своїх рідних, друзів, Батьківщини, збагачує і емоційно забарвлює її мову, сприяє розвиткові її музичних здібностей.
У процесі музичного виховання діти ознайомлюються з різноманітними музичними творами, набувають певних знань, умінь та навичок зі слухання музики, співів, музично-ритмічних рухів. У дітей виховується любов до музики, формуються музичні здібності, оцінне ставлення до музичних творів.
Завдання музичного розвитку дошкільника:
- підтримувати у дітей бажання слухати музику, емоційно на неї відгукуватися, розповідати про неї;
- формувати досвід музичних вражень;
- розвивати музичні здібності;
- розвивати мислення й творчу уяву;
- спонукати дітей самостійно визначати настрій, характер музичного твору, засоби музичної виразності;
- удосконалювати вміння слухати музику, розрізняти її інтонацію, мелодію, змістове наповнення;
- вчити слухати та диференціювати тембри інструментів;
- вправляти в умінні визначати жанрову належність музичного твору;
- формувати здатність створювати музичний образ;
- збагачувати уявлення про композиційно-формотвірний бік музичного твору;
- розвивати бажання та вміння втілювати у творчих рухах настрій, характер музичного образу; підтримувати бажання дітей передавати настрій музичного твору в малюнку, театральному дійстві, літературній творчості.
Команда
Записей не найдено.
Бажаєте залишити повiдомлення?