Музично-спортивний зал
Графік роботи музичного керівника
понеділок | вівторок | середа | четвер | п'ятниця | |
ранкова гімнастика |
7.55-8.00 група №6 8.03-8.10 група №4 8.12-8.19 група №5 8.21-8.30 група №2 8.32-8.42 група №3 |
7.55-8.00 група №6 8.03-8.10 група №4 8.12-8.19 група №5 8.21-8.30 група №2 8.32-8.42 група №3 |
7.55-8.00 група №6 8.03-8.10 група №4 8.12-8.19 група №5 8.21-8.30 група №2 8.32-8.42 група №3 |
7.55-8.00 група №6 8.03-8.10 група №4 8.12-8.19 група №5 8.21-8.30 група №2 8.32-8.42 група №3 |
7.55-8.00 група №6 8.03-8.10 група №4 8.12-8.19 група №5 8.21-8.30 група №2 8.32-8.42 група №3 |
заняття з фізичного розвитку |
9.00-9.25 група №4 9.30-9.45 група №6 9.50-10.10 група №2 10.15-10.35 група №5 10.40-11.05 група №3 |
9.00-9.20 група №4 9.25-9.45 група №6 9.50-10.15 група №2 10.20-10.40 група №5 10.45-11.10 група №3 |
|||
заняття з музичного розвитку |
9.00-9.15 група №6 9.20-9.40 група №4 9.45-10.00 група №1 10.05-10.25 група №5 10.30-11.00 група №3 |
9.00-9.20 група №4 9.35-9.50 група №6 9.55-10.20 група №2 10.25-11.00 група №3 |
9.00-9.15 група №1 9.25-9.50 група №2 10.00-10.25 група №5 |
||
музичні розваги |
І, ІІІ тиждень 15.15 - група №1 15.30 - група №3 15.45 група №2 ІІ, ІV тиждень 15.15 група №5 15.30 група №4 15.45 група №6 |
||||
фізкультурні розваги |
15.15 І тиждень група №4 ІІ тиждень група №3 ІІІ тиждень група №6 ІV тиждень група №2,5 |
Завдання музичного розвитку дошкільника:
- підтримувати у дітей бажання слухати музику, емоційно на неї відгукуватися, розповідати про неї;
- формувати досвід музичних вражень;
- розвивати музичні здібності;
- розвивати мислення й творчу уяву;
- спонукати дітей самостійно визначати настрій, характер музичного твору, засоби музичної виразності;
- удосконалювати вміння слухати музику, розрізняти її інтонацію, мелодію, змістове наповнення;
- вчити слухати та диференціювати тембри інструментів;
- вправляти в умінні визначати жанрову належність музичного твору;
- формувати здатність створювати музичний образ;
- збагачувати уявлення про композиційно-формотвірний бік музичного твору;
- розвивати бажання та вміння втілювати у творчих рухах настрій, характер музичного образу; підтримувати бажання дітей передавати настрій музичного твору в малюнку, театральному дійстві, літературній творчості.
Команда
Рульова Тетяна Олександрівна
інструктор з фізкультури
Педагогічний стаж - 15 років Кваліфікаційна категорія - "Спеціаліст"
Романченко Вікторія Василівна
музичний керівник
Педагогічний стаж - 11 років Кваліфікаційна категорія "Спеціаліст"
Бажаєте залишити повiдомлення?