Освітній процес

Музично-спортивний зал

Графік роботи музичного керівника

понеділок вівторок середа четвер п'ятниця
ранкова гімнастика

7.55-8.00 група №6

8.03-8.10 група №4

8.12-8.19 група №5

8.21-8.30 група №2

8.32-8.42 група №3

7.55-8.00 група №6

8.03-8.10 група №4

8.12-8.19 група №5

8.21-8.30 група №2

8.32-8.42 група №3

7.55-8.00 група №6

8.03-8.10 група №4

8.12-8.19 група №5

8.21-8.30 група №2

8.32-8.42 група №3

7.55-8.00 група №6

8.03-8.10 група №4

8.12-8.19 група №5

8.21-8.30 група №2

8.32-8.42 група №3

7.55-8.00 група №6

8.03-8.10 група №4

8.12-8.19 група №5

8.21-8.30 група №2

8.32-8.42 група №3

заняття з фізичного розвитку

9.00-9.25 група №4

9.30-9.45 група №6

9.50-10.10 група №2

10.15-10.35 група №5

10.40-11.05 група №3

9.00-9.20 група №4

9.25-9.45 група №6

9.50-10.15 група №2

10.20-10.40 група №5

10.45-11.10 група №3

заняття з музичного розвитку

9.00-9.15 група №6

9.20-9.40 група №4

9.45-10.00 група №1

10.05-10.25 група №5

10.30-11.00 група №3

9.00-9.20 група №4

9.35-9.50 група №6

9.55-10.20 група №2

10.25-11.00 група №3

9.00-9.15 група №1

9.25-9.50 група №2

10.00-10.25 група №5

музичні розваги

І, ІІІ тиждень 

15.15 - група №1

15.30 - група №3

15.45 група №2

ІІ, ІV тиждень

15.15 група №5

15.30 група №4

15.45 група №6

фізкультурні розваги

15.15

І тиждень група №4

ІІ тиждень група №3

ІІІ тиждень група №6

ІV тиждень група №2,5

Завдання музичного розвитку дошкільника:

  • підтримувати у дітей бажання слухати музику, емоційно на неї відгукуватися, розповідати про неї;
  • формувати досвід музичних вражень;
  • розвивати музичні здібності;
  • розвивати мислення й творчу уяву;
  • спонукати дітей самостійно визначати настрій, характер му­зичного твору, засоби музичної виразності;
  • удосконалювати вміння слухати музику, розрізняти її інтона­цію, мелодію, змістове наповнення;
  • вчити слухати та диференціювати тембри інструментів;
  • вправляти в умінні визначати жанрову належність музичного твору;
  • формувати здатність створювати музичний образ;
  • збагачувати уявлення про композиційно-формотвірний бік му­зичного твору;
  • розвивати бажання та вміння втілювати у творчих рухах настрій, характер музичного образу; підтримувати бажання дітей передавати настрій музичного твору в малюнку, театральному дійстві, літературній творчості.

Команда

Рульова Тетяна Олександрівна

інструктор з фізкультури

Педагогічний стаж - 15 років Кваліфікаційна категорія - "Спеціаліст"

Романченко Вікторія Василівна

музичний керівник

Педагогічний стаж - 11 років Кваліфікаційна категорія "Спеціаліст"

Бажаєте залишити повiдомлення?