Освітній процес

Музично-спортивний зал

Графік роботи музичного керівника

Понеділок Вівторок Середа Четвер П`ятниця
Заняття

9.00 - гр. №1

9.15 - гр. №6

9.35 - гр. №4

10.00 - гр. №3

10.30 - гр. №5

9.00 - гр. №4

9.30 - гр. №6

10.00 - гр. №2

10.30-11.00

індивідуальні

занятття

9.00 - гр. №1

9.30 - гр. №2

10.00 - гр. №5

10.30 - гр. №3

Розваги

 

 

15.15 - логоритміка гр. №2

15.30 - логоритміка гр. №5

15.45 - гурткова робота

 

 

1,3-й тиждень

15.15 - гр. №1,2

15.30 - гр. №4,5

2,4-й тиждень 

15.15 - гр. №6

16.00 - гр. №3

 

Гурток "Домісолька"

Керівник гуртка - 

Завдання гуртка: навчаня обдарованих дітей грі на музичних інструментах та співу.

Музичне виховання є органічною складовою всього навчально- виховного процесу в дитячому садку. Воно відіграє велику роль у гармонійному розвиткові дитини. Музика допомагає дошкільникові глибше сприймати навколишнє життя, виховує любов до своїх рідних, друзів, Батьківщини, збагачує і емоційно забарвлює її мову, сприяє розвиткові її музичних здібностей.

У процесі музичного виховання діти ознайомлюються з різно­манітними музичними творами, набувають певних знань, умінь та навичок зі слухання музики, співів, музично-ритмічних рухів. У дітей виховується любов до музики, формуються музичні здібності, оцінне ставлення до музичних творів.

Завдання музичного розвитку дошкільника:

  • підтримувати у дітей бажання слухати музику, емоційно на неї відгукуватися, розповідати про неї;
  • формувати досвід музичних вражень;
  • розвивати музичні здібності;
  • розвивати мислення й творчу уяву;
  • спонукати дітей самостійно визначати настрій, характер му­зичного твору, засоби музичної виразності;
  • удосконалювати вміння слухати музику, розрізняти її інтона­цію, мелодію, змістове наповнення;
  • вчити слухати та диференціювати тембри інструментів;
  • вправляти в умінні визначати жанрову належність музичного твору;
  • формувати здатність створювати музичний образ;
  • збагачувати уявлення про композиційно-формотвірний бік му­зичного твору;
  • розвивати бажання та вміння втілювати у творчих рухах настрій, характер музичного образу; підтримувати бажання дітей передавати настрій музичного твору в малюнку, театральному дійстві, літературній творчості.

Команда

Записей не найдено.

Бажаєте залишити повiдомлення?